تولید کننده کفپوش گرانولی پارکی
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

کفپوش گرانولی

تولید کننده کفپوش گرانولی پارکی

کفپوش گرانولی پارکی از بهترین انواع کفپوش ها می باشد که علاوه بر تامین امنیت افراد در فضای پارک ها، به زیبایی محیط پیرامون نیز کمک شایانی می کند. تولید کننده کفپوش پارکی برای ساخت این محصول از دانه های ریز گرانول استفاده می کند. گرانول دانه های ریز لاستیکی می باشد که از بازیافت لاسیتک های فرسوده بدست می آید. لذا این محصول از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات برخوردار بوده و برای مکان های پرتردد مناسب است.

کفپوش گرانولی پارکی

برای بالا بردن سطح ایمنی پارک ها و یا فضاهای بازی کودکان می توان از کفپوش گرانولی پارکی استفاده کرد. فضاهای باز پارک ها و زمین های بازی از جمله محیط‌ هایی هستند که نیاز به زیر سازی دارند. به دلیل مقاومت کفپوش گرانول در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون نظیر وزش باد، بارش باران و برف، سرما و تابش مستقیم نور خورشید، این محصول گزینه مناسبی برای این نوع از فضاها به شمار می‌ رود. کفپوش پارکی گرانولی نسبت به کفپوش های چوبی و یا قطعات ریز پلاستیکی ایمن تر و تمیزتر بوده و بدلیل تراکم بالا دوام و طول عمر بیشتری دارد. 





:: برچسب‌ها: تولید کننده کفپوش گرانولی پارکی، تولید کفپوش گرانولی، کارخانه کفپوش گرانولی، کفپوش گرانولی پارکی، کفپوش گرانولی باشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: